POZYTYWY Z OPIEKI SERWISOWEJ
UMOWA OPIEKI SERWISOWEJ - NASZE OBOWIĄZKI:
Zawarcie stałej lub okresowej umowy serwisowej oznacza dla Państwa:
-
gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii
-
okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację sprzętu, oprogramowania i sieci ,
-
wymianę uszkodzonych części zakupionych u nas lub podzespołów klienta,
-
aktualizację oprogramowania wg zaleceń producenta,
-
stałą opiekę nad bezpieczeństwem danych,
-
okresową archiwizację danych (backup),
-
nieprzerwaną profilaktykę antywirusową (uaktualnienia, raporty),
-
transport uszkodzonego sprzętu do serwisu,
-
prowadzenie pełnej dokumentacji serwisowej sprzętu,
-
stałą pomoc przez telefon,
-
bieżące raporty stanu technicznego sprzętu i informacje dot. koniecznych modyfikacji,
-
pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy,
-
dojazd do Klienta,
-
sprzedaż podzespołów, komputerów PC, notebooków i netbooków, monitorów LCD i LED, urządzeń peryferyjnych i sieciowych, sprzęt RTV