POZYTYWY Z OPIEKI SERWISOWEJ

UMOWA OPIEKI SERWISOWEJ - NASZE OBOWIĄZKI:

Zawarcie stałej lub okresowej umowy serwisowej oznacza dla Państwa:

  • gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii

  • okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację sprzętu, oprogramowania i sieci ,

  • wymianę uszkodzonych części zakupionych u nas lub podzespołów klienta,

  • aktualizację oprogramowania wg zaleceń producenta,

  • stałą opiekę nad bezpieczeństwem danych,

  • okresową archiwizację danych (backup),

  • nieprzerwaną profilaktykę antywirusową (uaktualnienia, raporty),

  • transport uszkodzonego sprzętu do serwisu,

  • prowadzenie pełnej dokumentacji serwisowej sprzętu,

  • stałą pomoc przez telefon,

  • bieżące raporty stanu technicznego sprzętu i informacje dot. koniecznych modyfikacji,

  • pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy,

  • dojazd do Klienta,

  • sprzedaż podzespołów, komputerów PC, notebooków i netbooków, monitorów LCD i LED, urządzeń peryferyjnych i sieciowych, sprzęt RTV