UMOWA WSPÓŁPRACY
UMOWA SERWISOWA
Umowa zawarta w dniu ........................ pomiędzy firmą
„ŻAKO” Komputery i Akcesoria Komputerowe Serwis i Doradztwo Daniel Żak zwaną dalej Serwisantem, reprezentowaną przez Daniela Żak a firmą .............................................................................. zwaną dalej Użytkownikiem reprezentowaną przez ............................................................
Przedmiotem umowy jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem i sprzętem komputerowym użytkowanym w siedzibie Użytkownika oraz oddziałach. Serwisant gwarantuje ze swojej strony interwencję zgodnie z wykupionym pakietem zgłoszenia usterki. Szczegółowy zakres i koszt czynności serwisowych określony został w załączniku umowy wybierając pakiet serwisowy dalszej części umowy.
-
Pakiet serwisowy
Do wyboru przez użytkownika:
Serwis Help
Serwis Standard
Serwis IT
Serwis Pro
dotyczy Pakietu zaznaczonego krzyżykiem
-
Strony ustalają miesięczną opłatę serwisową w wysokości ............ zł netto za wybrane w niniejszej umowie pakiet serwisowy. Opłata ta fakturowana będzie 30 dnia miesiąca. Dodatkowe interwencje są płatne (w zależności od przyczyny wystąpienia nieprawidłowości) i są kwestią indywidualnego uzgodnienia.
Powyższa umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron).
....................................... ..........................................
reprezentant Serwisanta reprezentant Użytkownika